divendres, 8 d’abril de 2016

Educadors socials a l’escola?

El rol dels educadors socials per respondre als reptes escolars.

Quina és la realitat de l’educació social en context escolar a Catalunya? Què pot aportar l’educador social en un centre educatiu d’alta complexitat? I en un centre educatiu amb menys complexitat, també té sentit el rol de l’educador social? Quines haurien de ser les funcions de l’educador social dins un context escolar? Quins són els programes i models amb més potencialitat en el futur? Com s’articula el treball interdisciplinar en els centres educatius? Com superar la idea de l’educador social com un recurs de substitució i de reforç dins el centre educatiu?

Debat realitzat el passat 3 de febrer de 2016 amb les següents intervencions: 
- Miquel Castillo, educador social, professor col·laborador del grau d’Educació Social de la UOC i co-autor del llibre Acción social y educativa en contextos escolares (Universitat Oberta de Catalunya, 2015).

- Víctor Pérez, director de l’Institut Pere Alsius de Banyoles.

- Elisabeth Arpal, educadora social i membre del CEESC.

- Jaume Funes, psicòleg, educador i periodista.

Presenta l’acte Maria Rosa Monreal, presidenta del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya.

Modera Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill.

Organitzen: Fundació Jaume Bofill, Universitat Oberta de Catalunya i Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya.

Cliqueu aquí per visionar aquest debat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada