dimecres, 23 de desembre de 2015

Atenció educativa a víctimes infantils de situacions d’emergència social i/o personal


Pep Plana davant l'auditori. Foto: Jordi Iglesias

Atenció educativa a víctimes infantils de situacions d’emergència social i/o personal. Paper i estratègies de treball dels educadors i educadores socials.


Dintre la programació de les càpsules que realitza el CEESC a la delegació de Girona es va portar a terme el passat divendres 18 de desembre de 2015 la que tractava el tema del treball educatiu amb infants que han estat víctimes d’alguna situació que ha desestabilitzat de manera important la seva vida.

Es van repassar un ampli ventall de situacions que poden afectar l’infant i jove i la manera que els professionals de l’educació social podem intervenir. Es va parlar tant des d’una vessant teòrica com pràctica.

Es feu especial esment en la necessitat de que els professionals puguem establir estratègies per a ser eficients en la nostra tasca com a tutors de resiliència. Les víctimes, han de poder resoldre la seva situació, de manera duradora, el més aviat possible.

És un tema molt important per a la professió i va quedar palès la necessitat de treballar-lo, especialment des de la vessant pràctica, amb més temps.

El ponent Pep Plana, és educador social en infància i joves amb diferents responsabilitats i funcions des de 1982 fins a dia d’avui. Col·legiat núm. 2931. i membre de la junta delegada gironina del CEESC



Aquesta càpsula havia estat programada per ser emesa en directe, però un imprevist en la connexió a internet
no ho ha fet possible. Foto: Jordi Iglesias

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada