dimecres, 4 de juliol de 2012

Sabies que...ja som 100.000 monitors i monitores a tot Catalunya?

MARTA: T’acabes de treure el diploma de monitor, oi?

JOAN: Sí, tu! i no ha estat fàcil: entre les memòries i tot això....déu n’hi do el curs, és molt intens i jo que em pensava que anant al cau ja ho sabia tot!

MARTA: Ja ho sé, ja ho sé, jo també el vaig fer. Després d’anys a l’esplai em vaig plantejar si continuava i feia el pas a ser monitor i tothom em va recomanar que fes el curs.

JOAN: És veritat, et dóna molts recursos que pots aprofitar després amb els nens i nenes. A més, tenim una responsabilitat: els pares confien en nosaltres, és important aquesta formació.

MARTA: Sabies que a Catalunya hem arribat als 100.000 monitors? T’ho pots creure? 100.000 persones s’han anat formant els últims 30 anys com a monitors de lleure!

JOAN: Què dius ara? Ja en som tants? I des de fa tant de temps?

MARTA: Doncs sí! Al llarg d’aquests anys som molts els que hem decidit fer un pas més i tenir aquesta formació. Deixar aquest món una mica millor de com l'hem trobat no és fàcil i totes les eines són benvingudes, i més quan parlem d’educar nois i noies, que són el futur.

JOAN: Tens tota la raó, ara després del curs encara ho tinc més clar.

MARTA: I quan tornis al cau amb els nanos ja ho veuràs, et serà molt útil.

JOAN: Apa, doncs em fa gràcia que en siguem 100.000! Això s’hauria de celebrar d’alguna manera, és un número rodó!

MARTA: Diria que alguna cosa s’està organitzant...

El passat 17 d'abril va ser un dia especial per al món del lleure perquè es va celebrar el lliurament del carnet de monitor número 100.000! Es va organitzar un acte de celebració per commemorar-ho al Petit Palau de la Música Catalana 

El conseller Cleries lliura el carnet de monitor d’educació en el lleure número 100.000

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada